web analytics

După ce au cerut demisia lui Beianu din ADI, consilierii PSD şi ALDE n-au mai venit… s-o primească!

 

scaue goaleLipsit de suport legal în activitatea celor trei ADI-uri, inclusiv din partea administraţiei judeţene,  Dumitru Beianu  nemaideținând, la această dată, nicio calitate de reprezentare a Consiliului Județean Giurgiu în relația cu acestea, decizia demisionării din structura de conducere a respectivelor asociații a fost iminentă. Aplicând acest lucru mai întâi pentru Asociația de iluminat public, recent, Dumitru Beianu și-a dat demisia și din celelalte două, respectiv cea a Managementului eficient pentru un județ curat și Sănătate asigurată prin apă curată.

Luând act de decizia lui Dumitru Beianu, președintele CJG, Vasile Mustățea lansează invitația consilierilor județeni, aflați la dezbaterea ședinței de vineri, 23 octombrie, de a participa luni, la o ședință de îndată, în vederea aprobării unor proiecte de hotărâre cu privire la numirea altor reprezentanți ai CJG în conducerea celor trei ADI, dar și aprobarea documentelor pentru demararea, în regim de urgență, a licitațiilor pentru aceste proiecte.

Așteptată ședință de luni, însă, nu a avut cvorum, la lucrările acesteia lipsind, in corpore, consilierii PSD și ALDE, în felul acesta, cele trei proiecte anunțate, neputând fi abordate.

Însușită de toți cei prezenți ca fiind o acțiune organizată, lipsa consilierilor PSD şi ALDE de la lucrările  ședinței nu l-a surprins deloc pe Dumitru Beianu, cei care au lipsit astăzi, fiind, de fapt, exact aceia care, în urmă cu câteva luni, îi ceruseră demisia.

Refăcând firul evenimentelor legate de Proiectul privind managementul deșeurilor, Dumitru Beianu a precizat faptul că, în ciuda criticilor comandate sau nu, la adresa sa, a rămas mult timp de atunci la președinția acestei asociații, fără a fi indemnizat. Mai mult, pentru ședința de luni a ADI-urilor, în care urma să se aprobe atât documentațiile pentru ținerea licitațiilor, dar și numirea altor persoane, care împărtășesc un punct de vedere comun cu al lui Vasile Mustățea, Dumitru Beianu a lucrat efectiv la documentația necesară aprobării licitațiilor, în regim de urgență. Pe marginea acestui subiect, Beianu  solicitase lui Mustățea ca ședința de luni să fi avut loc joi, imediat după şedinţa ordinară. De ce? Pentru că luni, însă, au fost convocați toți factorii de decizie la nivel de ADI-uri din județ, știut fiind faptul că, o condiție esențială  a aprobării acestei documentații pentru licitație este să fie aprobată de absolut toți reprezentanții orașelor și comunelor, care sunt parte în proiect.

Emițând doar o constatare, Beianu apreciază că  „pentru dinamitarea acestor demersuri importate pentru înteg județul, îți trebuie foarte puțină minte, dar foarte multă răutate”, iar  absența covârșitoare a celor care ar fi trebuit să promoveze aceste proiecte îi dă garanția  unei dispoziții concertată.

Legat de eventuale pagube generate de redevență, Dumitru Beianu a subliniat faptul că, nicăieri în țară, un asemenea Proiect nu are ca obiectiv obținerea de fonduri suplimentare din redevență, aceasta fiind în toate cazurile  stabilită la un nivel foarte scăzut, deoarece este suportată de populație. Explicând că este aberant  să-ți propui beneficii din exploatarea  acestui serviciu, Dumitru Beianu aduce în plim plan  importanța acestuia pentru cetățeni și, mai ales, a faptului că, prin realizarea acestui proiect s-a dorit, implicit, costuri cât mai mici pentru cetăţeni.

Iar pentru că nu s-a reușit încă primul pas spre o funcționare normală a activității în cadrul  ADI-urilor în discuție, Beianu a propus depășirea acestui impas, eventuale tergiversări aducând doar minusuri de imagine și credibilitate pentru CJ Giurgiu.

                                                                                                                                                         Nina Mițoi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.